مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 15:452023-07-30فرهنگي

فراخوان طراحی نشان واره موزه میراث روستایی گلستان


معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: این معاونت در نظر دارد نسبت به طراحی نشان واره موزه میراث روستایی استان از طریق فراخوان عمومی اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرتضی حسینقلی زاده اظهار کرد: معاونت میراث فرهنگی استان در نظر دارد با توجه به اهمیت موزه میراث روستایی گلستان و سطح و جایگاه این پروژه به عنوان دومین نمونه در ایران و خاورمیانه و نقش آن در توسعه پایدار استان، نسبت به طراحی نشان واره (لوگو) موزه میراث روستایی گلستان از طریق فراخوان عمومی اقدام کند.

وی افزود: از همه اساتید، طراحان، هنرمندان، هنرجویان و دیگر علاقه مندان به شرکت در این فراخوان دعوت می شود طرح پیشنهادی خود را تا پایان وقت اداری سه شنبه 31 مردادماه با رعایت ویژگی ها و توضیحات و از طریق پل های ارتباطی ذکر شده در شرایط فراخوان، به این معاونت ارسال کنند.

معاون میراث فرهنگی استان گلستان با بیان اینکه زمان اعلام نتایج این فراخوان پنجم شهریورماه خواهد بود، اظهار کرد: به بهترین طرح ارسالی و برگزیده توسط معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان مبلغ 20 میلیون ریال اهدا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان طراحی نشان واره موزه میراث روستایی گلستان

فراخوان طراحی نشان واره موزه میراث روستایی گلستان