مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-06سياسي

خداحافظی سعیدی کیا با ریاست کمیسیون زیربنایی مجمع تشخیص مصلحت


سیدمهدی هاشمی به عنوان دبیر جدید کمیسیون اصلی و رییس کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام معرفی شد.

- سیدمهدی هاشمی به عنوان دبیر جدید کمیسیون اصلی و رییس کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشکر از فعالیت های محمد سعیدی کیا در پیشبرد امور این کمیسیون و اشاره به مسئولیت جدید وی، سیدمهدی هاشمی که پیش از این نایب رییس این کمیسیون بود را به عنوان رییس کمیسیون معرفی کرد.

در ادامه جلسه، اعضای کمیسیون به بررسی بندهای پیشنهادی سیاست های کلی معدن و صنایع معدنی پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر در موضوع رویکرد این سیاست ها، اعضای کمیسیون در بند اول سیاست های کلی معدنی تبدیل ذخایر معدنی کشور به سرمایه ملی پایدار با برداشت صیانتی از معادن، اجتناب از خام فروشی، توسعه و تکمیل زنجیره ارزش فراورده های معدنی و رعایت سیاست های کلی محیط زیست را به اتفاق آرا به تصویب رساندند.

در بند دوم این سیاست ها که به موضوع افزایش بهره وری، استفاده از فناوری های نوین و تربیت نیروی انسانی متخصص اختصاص دارد، اعضای کمیسیون ارتقای بهره وری بخش معدن با گسترش تحقیق و توسعه، آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی سعیدی کیا با ریاست کمیسیون زیربنایی مجمع تشخیص مصلحت

خداحافظی سعیدی کیا با ریاست کمیسیون زیربنایی مجمع تشخیص مصلحت