مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 17:502023-08-08بين الملل

تغییرات عجیب سوخو57 روسی خبرساز شد


علی رغم اینکه روسیه با تحریم های شدید غرب و درگیری های جاری در اوکراین مواجه است اما به نظر می رسد متعهد به افزایش قابلیت های جنگنده رادارگریز نسل پنجم Su-57 خود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، در 7 آگوست، تاس، یک خبرگزاری دولتی روسیه ادعا کرد که نسل پنجم جنگنده چند منظوره Su-57 به یک سیستم ارتباط دیجیتال جدید مجهز شده است؛ در این گزارش به نقل از سرویس مطبوعاتی هلدینگ روس الکترونیکس ، زیرمجموعه Rostec، آمده است که جنگنده پیشرفته Su-57 به یک مجتمع ارتباطات دیجیتال پیشرفته مجهز شده است.

پیش بینی می شود که این ارتقاء قابل توجه کیفیت انتقال اطلاعات حیاتی را در طول عملیات خود به طور قابل ملاحظه ای بهبود بخشد.

این شرکت گفت: مجموعه تجهیزات ارتباطی جنگنده چند منظوره Su-57 توسط NPP Polet توسعه یافته است؛ علاوه بر این، این شرکت تاکید کرد که مجموعه ارتباطات جدید پتانسیل استفاده در آینده در هواپیماهای مختلف، از جمله هواپیماهای نسل های قبلی را دارد.

این سیستم که توسط متخصصان NPP Polet ساخته شده است، به طور موثر در محدوده فرکانس بالا و بسیار بالا عمل می کند و دارای قابلیت های حفاظت از نویز و اطلاعات بیشتر است.

این تجهیزات با کدگذاری مقاوم در برابر نویز و درهم آمیختن کاراکترها در پیام ها، انتقال اطلاعات قوی و قابل اعتماد را تضمین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات عجیب سوخو57 روسی خبرساز شد

تغییرات عجیب سوخو57 روسی خبرساز شد