مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 13:552023-07-24اقتصادي

تدارک و تمهیدات لازم برای پخت نان در دهه اول محرم در زنجان


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از تدارک و تمهیدات لازم برای پخت نان، جهت تامین مصرف مهمانان خارج از استان و مراسم مساجد، تکایا، دسته جات حسینی (علیه السلام) و هیئت های مذهبی در بین عزاداران حسینی در دهه اول محرم 1402 خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از تدارک و تمهیدات لازم برای پخت نان، جهت تامین مصرف مهمانان خارج از استان و مراسم مساجد، تکایا، دسته جات حسینی (علیه السلام) و هیئت های مذهبی در بین عزاداران حسینی در دهه اول محرم 1402 خبر داد.

ولی اله زمانی پیش از ظهر امروز (2 مردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای پخت نان واحدهای نانوایی از قبیل لواش، بربری و سنگک سطح شهر زنجان در مسیرهای منتهی به دسته های عزاداری با افزایش ساعات پخت از 7 تا 13 محرم اندیشیده شده است.

وی افزود: واحد نانوایی مسیرهای چهارراه سعدی تا سعدی جنوبی، از میدان 15 خرداد تا میدان آزادی و کنار گذر خیام با افزایش ساعت کاری، پخت ویژه نان خواهند داشت.

وی ادامه داد: با هماهنگی صورت گرفته با نانوایی های منتخب سطح شهر زنجان، بیش از 50 هزار قرص نان در مراسم مساجد و هیئت های مذهبی در بین عزاداران حسینی توزیع انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک و تمهیدات لازم برای پخت نان در دهه اول محرم در زنجان

تدارک و تمهیدات لازم برای پخت نان در دهه اول محرم در زنجان