مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-20اقتصادي

4 تصفیه خانه فاضلاب در البرز افتتاح می شود


به زودی با بهره برداری از چهار تصفیه خانه جدید فاضلاب در استان البرز، سرانه برخورداری استان از خدمات دفع فاضلاب از 38 به 44 درصد ارتقا می یابد.

- ایسنا/البرز مدیرعامل آبفای البرز گفت: به زودی با بهره برداری از چهار تصفیه خانه جدید فاضلاب در استان البرز، سرانه برخورداری استان از خدمات دفع فاضلاب از 38 به 44 درصد ارتقا می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا نامداری روز یکشنبه 29 مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: کار مطالعات اجرای شبکه فاضلاب کرج از سال 1371 آغاز و از سال 1374 نیز عملیات اجرایی آن شروع شد و در سال 1386 هم مدول (بخش) اول تصفیه خانه فاضلاب کرج با ظرفیت 58 هزار مترمکعب در شبانه روز و جمعیت تحت پوشش 280 هزار نفر به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد:در سال های بعد هم در نقاط مختلف از جمله در مسکن مهر قوچ حصار نظرآباد، مهستان، حسنکدر، سرودار، آسارا و پورکان (جاده چالوس)، دنبلید (طالقان) و صحت آباد (اشتهارد)، تصفیه خانه یا پکیج فاضلاب راه اندازی شد.

به طوری که هم اکنون 346 هزار نفر زیر پوشش شبکه فاضلاب قرار گرفته اند.

نامداری با اشاره به افتتاح مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کرج در آینده ای نزدیک گفت: احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کرج پس از تاخیر چند ساله در تکمیل آن، طی ماه های اخیر آغاز شد و در حال حاضر 88 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به زودی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 تصفیه خانه فاضلاب در البرز افتتاح می شود

4 تصفیه خانه فاضلاب در البرز افتتاح می شود