مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-12سياسي

انتقال و تعمیق فرهنگ جهاد مهمترین هدف هفته دفاع مقدس است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان گفت: امسال مهمترین هدف گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس گسترش، انتقال و تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت به نسل حال و علاقمندان به فرهنگ متعالی شهادت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید شمس الدین موسوی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان در جلسه ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت 1402 ضمن گرامیداشت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن با بیان اینکه جنگ را نمی شود از کلیپ هایی که در فضای مجازی و یا از طریق تلویزیون منتشر می شود درک کرد، اظهار داشت: باید حقانیت جنگ را فهمید و به آن پی برد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه چیزهای که در مورد جنگ می بینیم و می شنویم  خیلی متفاوت است، تصریح کرد: باغ موزه دفاع مقدس با 22 هکتار و با زیر بنای 5 هزار متر در سه طبقه در حال ساخت است که امیدواریم با تکمیل این پروژه که به آیینه تمام نمای 3535 شهید و70 هزار  ایثارگر این استان تبدیل می شود، به نتیجه برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه از دستگاه ها فرهنگی به ویژه دانشگاه ها و آموزش و پرورش خواستاریم در کمک به تبیین دفاع مقدس برای نسل جوان اهتمام کنند، افزود: امسال روسیه چگونگی جنگ با اوکراین را در دروس اصلی کتاب های دانش آموزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال و تعمیق فرهنگ جهاد مهمترین هدف هفته دفاع مقدس است

انتقال و تعمیق فرهنگ جهاد مهمترین هدف هفته دفاع مقدس است