مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-20سياسي

کاپوتاژ اتوبوس ها برای سفر زمینی تا شهر نجف مسیر نشد


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: علی رغم پیگیری های صورت گرفته، با ابلاغیه ستاد اربعین کشور، کاپوتاژ اتوبوس ها برای سفر زمینی تا شهر نجف مسیر نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رهبر بعدازظهر یکشنبه در چهارمین جلسه ستاد اربعین حسینی دانشگاهیان علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: ثبت نام و اعزام دانشگاهیان در 3 گروه دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه انجام شد که 3 روش کاپوتاژ اتوبوس ها برای ورود به داخل عراق، رفت و برگشت اتوبوس ها تا مرز و اعزام دانشگاهیان به صورت هوایی پیش بینی شده بود.

وی گفت: علی رغم پیگیری های صورت گرفته، با ابلاغیه ستاد اربعین کشور، کاپوتاژ اتوبوس ها برای سفر زمینی تا شهر نجف مسیر نشده است و در صورت اعزام زمینی، اتوبوس ها تا مرز مهران و بالعکس، در خدمت زائران خواهند بود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود: 32 نفر از دانشجویان دانشگاه برای این سفر ثبت نام کرده اند که 12 نفر نیز در قالب همراه دانشجویان، ثبت نام خود را انجام دادند.

رهبر با اشاره به اینکه اولویت اعزام دانشجویان به صورت هوایی خواهد بود، افزود: در صورت عدم موفقیت در تهیه بلیط هواپیما برای سفر اربعین، دانشجویان به صورت زمینی به مرز مهران اعزام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاپوتاژ اتوبوس ها برای سفر زمینی تا شهر نجف مسیر نشد

کاپوتاژ اتوبوس ها برای سفر زمینی تا شهر نجف مسیر نشد