مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 18:052023-07-30اجتماعي

جمع آوری و توقیف 831 دستگاه وانت بار متخلف در تبریز


معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از توقیف 831 دستگاه وانت بار متخلف مسدود کننده معابر در طول اجرای طرح ساماندهی سد معبر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد صدیقی با اشاره به اینکه اجرای طرح مقابله با سد معبر در سطح شهر تبریز ادامه خواهد داشت اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح ساماندهی و رفع سد معبر تا پایان تیرماه سال جاری تعداد 831 دستگاه خودروی وانت بار متخلف مسدود کننده معابر توقیف و به پارکینگ هدایت شده است.

صدیقی با اشاره به اینکه قبل از آغاز اجرای طرح ساماندهی سد معبر تعداد 57 دستگاه خودرو وانت بار به پارکینگ هدایت شده بود، گفت: رفع سد معبر و جلوگیری از تخلفات شهری از اصلی ترین درخواست های شهروندان تبریز است و در این راستا ستاد معاونت محیط زیست و خدمات شهری و همچنین معاونت های خدمات شهری مناطق دهگانه به صورت مستمر و روزانه فعالیت می کنند.

معاون شهردار تبریز افزود: سد معبر خودرویی یکی از عوامل اصلی ترافیک در معابر شهر بوده و مقابله با این معضل نیازمند همراهی و همکاری ادارات و دستگاه های دیگر با شهرداری تبریز است تا بتوانیم این معضل را از سطح شهر رفع کنیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان با اشاره به دستورات صریح شهردار تبریز در خصوص رفع سد معبر از سطح شهر تبریز گفت: متأسفانه افراد معدودی در سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری و توقیف 831 دستگاه وانت بار متخلف در تبریز

جمع آوری و توقیف 831 دستگاه وانت بار متخلف در تبریز