مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:152023-07-31بين الملل

مقام های امنیتی رژیم صهیونیستی به نتانیاهو: خواهان رویارویی با حزب الله نیستیم


در نشست امنیتی کابینه، ارتش رژیم صهیونیستی حمایت خود را از انجام مذاکرات از طریق یک میانجی بین المللی در رابطه با مناقشه مرزی بین (رژیم) اسراییل و لبنان اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، رسانه های رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند، مقام های امنیتی این رژیم در نشست امنیتی کابینه بنیامین نتانیاهو گفتند که خواهان رویارویی با حزب الله لبنان نیستند.

ایرنا به نقل از خبرگزاری سما فلسطین نوشت: نشست امنیتی کابینه رژیم صهیونیستی درباره تحولات جبهه شمال فلسطین اشغالی برگزار شد.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نوشت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر (رژیم) اسراییل روز یکشنبه وضعیت امنیتی در شمال فلسطین اشغالی را ارزیابی کرد.

بر اساس این گزارش، در این نشست یوآو گالانت وزیر جنگ، هرتزی هالوی رییس ستاد ارتش و روسای شورای امنیت، موساد و شین بت حضور داشتند.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی گزارش داد که نتانیاهو توصیه ها و برنامه های پیشنهادی را از ارتش و نهادهای امنیتی دریافت کرده است.

این رسانه صهیونیستی افزوده است که مقامات امنیتی در این جلسه گفتند که خواستار رویارویی با حزب الله نیستند.

کانال 11 رژیم صهیونیستی نیز به نقل از منابع آگاه گزارش داد، در نشست امنیتی کابینه، ارتش رژیم صهیونیستی حمایت خود را از انجام مذاکرات از طریق ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام های امنیتی رژیم صهیونیستی به نتانیاهو: خواهان رویارویی با حزب الله نیستیم

مقام های امنیتی رژیم صهیونیستی به نتانیاهو: خواهان رویارویی با حزب الله نیستیم