مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:402023-07-29سياسي

تشویق دانشمندان راهکاری برای پیشرفت علم در کشورهای اسلامی


رییس فرهنگستان علوم پزشکی با تاکید بر ضرورت بازگشت به جایگاه جهان اسلام در پیشرفت علم، گفت: تقدیر از دانشمندان راهکاری برای این امر خواهد بود که جایزه مصطفی(ص) نیز به دنبال تحقق آن است.

- رییس فرهنگستان علوم پزشکی با تاکید بر ضرورت بازگشت به جایگاه جهان اسلام در پیشرفت علم، گفت: تقدیر از دانشمندان راهکاری برای این امر خواهد بود که جایزه مصطفی(ص) نیز به دنبال تحقق آن است.

سیدعلیرضا مرندی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جایگاه جهان اسلام در پیشرفت علم، گفت: یکی از تلاش ها امروز این است که جهان اسلام جایگاه گذشته خود را در پیشرفت علم به دست آورد.

جایزه مصطفی(ص) با تقدیر از دانشمندان برتر مسلمان، یکی از راه ها برای رسیدن به این هدف است وی تشویق دانشمندان مسلمان را مشوقی برای جوانان در عرصه علمی برای رسیدن به جایگاه های بالاتر دانست و اظهار کرد: جایزه مصطفی(ص) با معرفی دانشمندان پیشرو در علوم، عامل مهمی در الگوسازی و تشویق جوانان برای دستیابی به جایگاه گذشته جهان اسلام در علم است.

رییس فرهنگستان علوم پزشکی در خصوص هم افزایی و همگرایی دانشمندان در حوزه علم و فناوری در جهان اسلام، خاطر نشان کرد: کشورهای اسلامی باید در شرایط عادی با یکدیگر اوج همکاری ها را داشته باشند، چرا که ممکن است هر یک از کشورها در زمینه خاصی ویژگی مثبتی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشویق دانشمندان راهکاری برای پیشرفت علم در کشورهای اسلامی

تشویق دانشمندان راهکاری برای پیشرفت علم در کشورهای اسلامی