مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-06اقتصادي

نصب یک هزار دستگاه تابلو و علائم ایمنی در جاده های آذربایجان غربی


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش اقدامات ایمنی سازی مسیر های مواصلاتی استان آذربایجان غربی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار داشت: مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با تمام قوا در تلاش است تا میزان ایمنی جاده های مواصلاتی استان را به صورت محسوسی افزایش دهد.

  وی افزود از ابتدای سال جاری تا کنون 1500 کیلومتر از محور های مواصلاتی استان خط کشی شده است که 1000 کیلومتر از محل اعتبارات جاری ایمنی راه ها و 500 کیلومتر نیز از محل اعتبارات اربعین به بهره برداری رسیده است و تا اواخر مرداد ماه 500 کیلومتر از مسیر های منتهی به پایانه مرزی تمرچین به منظور افزایش ضریب ایمنی جاده ها و کاهش خطرات تصادف، خط کشی خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: عملیات نصب 1000 عدد تابلوی راهنمایی و مسیر نما در مسیرهای ویژه اربعین و سایر نقاط استان آغاز شده است که برای اولین بار و به منظور جلوگیری از سرقت و همچنین اجرای مصوبات کمسیون حفظ حقوق بیت المال و پیگیری از سرقت مبلمان جاده ای، تابلو های کامپوزیتی جایگزین تابلو های فلزی شده اند که پس از نصب این تابلو ها نیز دیگر مشکلی در افزایش آگاهی محیطی مسافرین عزیز نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب یک هزار دستگاه تابلو و علائم ایمنی در جاده های آذربایجان غربی

نصب یک هزار دستگاه تابلو و علائم ایمنی در جاده های آذربایجان غربی