مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-06اقتصادي

طرح آبرسانی به بناب با پیشرفت فیزیکی قابل قبول در حال اجراست


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: با هزینه ای بالغ بر 400 میلیارد ریال طرح آبرسانی به شهر بناب با جدیت درحال اجرا بوده و قسمتی از آن به اتمام رسیده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: با هزینه ای بالغ بر 400 میلیارد ریال طرح آبرسانی به شهر بناب با جدیت درحال اجرا بوده و قسمتی از آن به اتمام رسیده است.

محمد خانی در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص طرح آبرسانی بناب، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با هدف بهره مندی مردم از آب شرب سالم و بهداشتی، ذخیره سازی آب برای روزهای گرم سال، استفاده بهینه از چاه های موجود، تعدیل فشار و بهبود کیفیت آب مصرفی شهروندان در بعضی از مناطق شهر آغاز شده است.

وی با اشاره به تاسیسات تامین، ذخیره و انتقال آب شرب بناب، گفت: اکنون برای تامین آب شرب شهروندان بنابی از خط انتقال آب زرینه رود به تبریز در حال برداشت است و علاوه بر آن از چاه های آب مجاور صوفی چای نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با اشاره به اهمیت طرح آبرسانی شهر بناب، گفت: توسعه شهر بناب و افزایش نیاز آب شرب و بهداشتی مشترکان مختلف مسکونی، عمومی، تجاری و صنعتی باعث شده تا نسبت به حفر چاه های آب شرب در خارج از محدوده شهری و ایجاد تاسیسات پمپاژ و انتقال آب چاه ها به مخازن ذخیره آب شهر و نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آبرسانی به بناب با پیشرفت فیزیکی قابل قبول در حال اجراست

طرح آبرسانی به بناب با پیشرفت فیزیکی قابل قبول در حال اجراست