مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-17حوادث

هرگونه سرکشی از سوی اراذل برخورد قاطع خواهد داشت


پیام ما به اراذل و اوباش رسیده و طبق قانون اگر بخواهند سرکشی کنند و امنیت مردم را به خطر بیندازند با آن ها برخورد قاطع می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار احمدرضا رادان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های مهم پلیس مبارزه با سرقت است که در سه محور در حال انجام است گفت: امسال در مجموع در وقوع سرقت 6 درصد کاهش را شاهد بودیم و در کشف سرقت هم 7 درصد افزایش داشتیم.

وی افزود: یکی از دغدغه های مردم سرقت است که مسائل اجتماعی باعث شده سرقت رو به افزایش باشد و انجام ندادن برخی ملاحظات از سوی مردم هم مزید بر علت شده است و به همین دلیل یکی از دغدغه ها را مبارزه با سرقت قرار دادیم.

‏سردار رادان تاکید کرد: برنامه ها در سه محور در حال انجام است ابتدا پیشگیری که سرقت صورت نگیرد، دوم بین فروش و وقوع یعنی برخورد با مالخرها و سوم هم مبارزه با سرقت که برخورد با سارقان است.

‏وی افزود: در این حوزه امیدواریم مردم بیشتر ملاحظات انتظامی را در سر لوحه کار خود قرار دهند و همچنین همکاران ما قانونمدارانه با مالخرها برخورد کنند.

‏سردار رادان با بیان اینکه پیام ما به اراذل و اوباش رسیده و ما طبق قانون اگر بخواهند سرکشی کنند و امنیت مردم را به خطر بیندازند با آن ها برخورد می کنیم تاکید کرد: در مورد معتادان متجاهر هم حکم بر جمع آوری این افراد از سطح جامعه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه سرکشی از سوی اراذل برخورد قاطع خواهد داشت

هرگونه سرکشی از سوی اراذل برخورد قاطع خواهد داشت