مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-19اقتصادي

ارزش جوایز مسابقات قرآن اوقاف 2 برابر شد


رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: کمترین میزان افزایش جوایز در این دوره 100 درصد بوده و این افزایش در برخی رشته ها تا 200 و 300 درصد نیز بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید مجیدی مهر صبح شنبه د ر جمع خبرنگاران در ارتباط با چهل وششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف اظهار داشت: مسابقات رسمی جمهوری اسلامی ایران مسابقات سازمان اوقاف است که به دوره چهل و ششم خود رسیده است و بسیاری از چهره های قرآنی در جامعه که به عنوان قهرمان قرآنی یاد می شوند، غالباً از برتران این مسابقات هستند از ابتدا تا کنون هستند.

وی افزود: امسال در نقاط مختلف کشور مسابقات رسمی جمهوری اسلامی ایران در بیش از 360 شهرستان برگزار شد در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد؛ بیش از 730 مسابقه مجزا در مرحله شهرستانی برگزار و برگزیدگان این رقابت ها به مرحله استانی راه یافتند.

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ادامه داد: این مرحله از مسابقات در 31 استان به صورت مجزا برای خواهران و برادران برگزار می شود و در نهایت برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله مقدماتی مسابقات سراسری راه می یابند؛ این مرحله در نوع خود نسبتاً پیچیده است چراکه همه رقبا از برگزیدگان مرحله استانی بوده و برخی در ادوار مختلف این مسابقات شرکت کرده اند، از این رو س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش جوایز مسابقات قرآن اوقاف 2 برابر شد

ارزش جوایز مسابقات قرآن اوقاف 2 برابر شد