مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 23:552023-08-13دانش

فعالیت150 هسته و واحد فناور در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی


رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر بیش از 150 هسته و واحد فناور در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد نوری نیا عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه که از این تعداد، 70 واحد در بستر زمین های این پارک دارای واحد تولیدی و کاری هستند، افزود: پارک در حال حاضر مراکز رشد مشترکی با منطقه آزاد ماکو، مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی، جهاد دانشگاهی، دانشگاه های آزاد و صنعتی راه اندازی کرده است.

وی با اشاره به بهره مندی 2 هزار و 292 نفر ساعت از دوره های آموزشی پارک علم و فناوری استان جهت توانمندسازی نیز گفت: خدمات مشاوره ای از دیگر خدماتی است که در حوزه های مختلف توسط پارک ارائه می شود.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد صندوق پژوهش و فناوری استان در سال گذشته افزود: 49 شرکت از حمایت 2.

875 میلیون ریالی بهره مند شدند.

وی فراهم آوردن امکان حضور شرکت ها در نمایشگاه ها از دیگر خدمات پارک علم و فناوری است که نمایشگاه ارمنستان در شهریور ماه برگزار می شود و تاکنون هشت شرکت برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.

نوری نیا اظهار کرد: رسالت پارک ها در کنار دانش بنیان بودن، تبدیل ایده ها به محصول و تجاری سازی محصولات است طوری که در دانشگاه ها دانش تولید و در پار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت150 هسته و واحد فناور در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

فعالیت150 هسته و واحد فناور در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی