مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 22:452023-07-25بين الملل

اقتصاد اوکراین در آستانه فروپاشی/دولتمردان پشتوانه مردمی ندارند!


دستیار پیشین زلنسکی با انتقاد از بی کفایتی وی اعلام کرد که دولتمردان اوکراین صرفا با حمایت غرب حضور دارند؛ وگرنه هیچ گونه پشتوانه مردمی ندارند.

- کشور در لبه فروپاشی اقتصادی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مشاور پیشین رییس جمهور اوکراین در ارزیابی از عملکرد ولودیمیر زلنسکی در تقابل با روسیه گفت: بی کفایتی زلنسکی، اوکراین را در لبه پرتگاه فروپاشی اقتصادی و نظامی کامل قرار داده است.

وبگاه خبری روسیا الیوم شامگاه سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که اولیگ سوسکین ، دستیار سابق رییس جمهوری اوکراین در امور سیاسی در کانال یوتیوب خود با انتقاد از مدیریت اوضاع جنگی زلنسکی اذعان کرد: اوکراین به مرحله ای از بحران رسیده که دشوار بتوان چیزی را جبران کرد.

وی تصریح کرد که ما شاهد فروپاشی کامل در سطح وزارتخانه های دولتی هستیم و مجمع اقتصادی کشور به طور کلی ویران گشته و امکان جبران وجود ندارد و با یک فاجعه حقیقی مواجه هستیم.

مشاور سابق زلنسکی با هشدار به مقامات دولتی اوکراین اضافه کرد که دولتمردان کنونی اوکراین از مقبولیت و پشتوانه مردمی برخوردار نیستند و آنان صرفاً با کمک کشورهای غربی در مسند قدرت قرار دارند و در صورت شانه خالی کردن حمایت خارجی از آنان، به سرعت همه چیز فرو خواهد پاشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد اوکراین در آستانه فروپاشی/دولتمردان پشتوانه مردمی ندارند!

اقتصاد اوکراین در آستانه فروپاشی/دولتمردان پشتوانه مردمی ندارند!