مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 16:202023-07-31سياسي

«دروازه قرآن» رفسنجان احیا می شود


رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان گفت: دروازه قرآن که در گذشته در شهر داشتیم باید با نماد جمهوری اسلامی احیا شود و در راستای موضوع هتک حرمت به قرآن ساخت دروازه قرآن شهر رفسنجان در موقعیت مکانی مناسب بررسی و انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، سید حسین رحیمی عصر امروز در یکصد و بیست وسومین جلسه شورای شهر با تقدیر از هیئات مذهبی که در دهه محرم مراسم عزادارای اباعبدالله(ع) را برگزار کردند، اظهار داشت: طی مراسمی از فعالان مذهبی شهر رفسنجان تقدیر می شود.

وی تصریح کرد: قریب به دو سال از عمر شورا می گذرد و اقدامات خوبی توسط شهرداری و شورا انجام شده اما تا حد مطلوب فاصله زیادی داریم و حل تمام مشکلات و معضلات شهر منوط به بودجه کلان است.

رییس شورای شهر رفسنجان بازدیدها از سطح شهر را در حل مشکلات مؤثر دانست و گفت: ضروری ست بازدید شبانه هم داشته باشیم که مشکلات و مواردی که هست احصا و نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر این مطلب که ما خواستار آن هستیم که دروازه قرآن رفسنجان احیا شود، گفت: دروازه قرآن که در گذشته در شهر داشتیم باید با نماد جمهوری اسلامی احیا شود و در راستای موضوع هتک حرمت به قرآن ساخت دروازه قرآن شهر رفسنجان در موقعیت مکانی مناسب بررسی و انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دروازه قرآن» رفسنجان احیا می شود

«دروازه قرآن» رفسنجان احیا می شود