مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 19:302023-07-28سياسي

لزوم ارتقای تفکر عاشورایی در مراسم عزاداری


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) بر لزوم ارتقای تفکر عاشورایی در مراسم عزاداری تاکید کرد و گفت: باید از تمام ظرفیت ها استفاده کرده و با مطالعه زمینه ارتقای این تفکر را فراهم کنیم.

- رشت- دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) بر لزوم ارتقای تفکر عاشورایی در مراسم عزاداری تاکید کرد و گفت: باید از تمام ظرفیت ها استفاده کرده و با مطالعه زمینه ارتقای این تفکر را فراهم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رضا رمضانی امروز جمعه در مراسم سوگواری روز عاشورا که در آستان مقدس حضرت فاطمه اخری (خواهر امام) رشت برگزار شد، با بیان اینکه شرکت در مراسم عزاداری و بهره مندی از ایام محرم به منظور نزدیک شدن به خداوند، اهل بیت (ع) و تقرب الهی است، اظهار کرد: این مهم حاصل نمی شود مگر با موالات یعنی سرپرستی خداوند متعال را بپذیریم و تحت ولایت الله قرار بگیریم.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه در قرآن دو نوع ولایت الله و شیطان بیان شده است، افزود: ولایت رسول و ولایت ائمه علیه السلام همه ذیل ولایت الله است و دوم اینکه از دشمنان اهل بیت علیه السلام برائت جوییم.

وی با اشاره به تفسیر زیارت عاشورا گفت: در طول تاریخ جریان ظلم، خودکامگی، ستم و استعمار وجود داشته و بشر را استثمار می کردند، البته اکنون هم وجود دارد که باید خاتمه پیدا کند و این جبهه باطل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارتقای تفکر عاشورایی در مراسم عزاداری

لزوم ارتقای تفکر عاشورایی در مراسم عزاداری