مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 13:452023-07-28سياسي

نقش بی بدیل زنان عاشورایی در تداوم نهضت کربلا


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به نقش بی بدیل زنان عاشورایی در تداوم نهضت کربلا گفت: مهم ترین مسئولیت زنان در انقلاب اسلامی تعظیم شعائر دینی و حفظ ارزش های است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی ظهر جمعه در همایش زنان عاشورایی در شهرستان میاندرود همزمان با عاشورای حسینی افزود: زنان در فرهنگ اسلامی برای احیای ارزش های دینی و حفاظت از کیان اسلام وتحکیم بنیان خانواده رسالت سترگی برعهده دارند.

وی با اشاره به حماسه کربلا و نقش آفرینی حضرت زینب (س) در آن نهضت ماندگار ادامه داد: انتقال حماسه عاشورا و فداکاری یاران اباعبدالله (ع) و افشای ماهیت نظام سلطه اموی برجسته ترین کار حضرت زینب (س) بود که عزاداری پرشورامروز در سالروز واقعه عاشورا را مرهون فداکاری آن حضرت هستیم.

معاون استاندار مازندران با تجلیل از نقش تأثیر گذار زنان در انقلاب اسلامی اظهار کرد: زنان غیرتمند و فهیم کشورمان در یاری امام راحل و پیشرد نهضت انقلاب اسلامی و پیگیری آرمان های والای آن در همه مقاطع بویژه حماسه دفاع مقدس سهم اساسی داشتند.

وی با اشاره به هجمه وسیع بلندگوهای تبلیغاتی وابسته به غرب علیه مظاهر فرهنگ دینی مانند عفاف و حجاب خاطر نشان کرد: زنان پرافتخار ایران اسلامی با نمایش دلبستگی عمیق خود به آرمان های دینی مانند حجاب و عفاف، معان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بی بدیل زنان عاشورایی در تداوم نهضت کربلا

نقش بی بدیل زنان عاشورایی در تداوم نهضت کربلا