مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 08:312023-08-02اقتصادي

گرمتان شده؟ سفر به خنک ترین نقطه ایران را از دست ندهید


خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری، مریم رضی پوردر این روزهای گرم تابستان سازمان ملل اعلام کرده که زمین از نقطه گرمایش عبور کرده و وارد نقطه جوش شده است و با پیشنهاد مسئولان وزارت بهداشت ایران و تصویب هیأت دولت امروز و فردا در کل کشور تعطیل اعلام شده است.

این روزها خبر می رسد مردم در برخی از شهرهای کشور عزیزمان ایران دمای بالایی را تجربه می کنند و در برخی نقاط دمای هوا تا 50 درجه هم می رسد به طوری که می توان با قرار دادن ظرفی روی آسفالت اُملت خوشمزه ای درست کرد.

در کنار تمام این خبرها مردم از گرمای هوا کلافه شده اند و دنبال جایی می گردند تا این تعطیلات  آخر هفته خود را در آن جا سپری کنند.

پیشنهاد ما به شما استان چهارمحال و بختیاری به مرکزیت شهرکرد، بام ایران است که اگر این روزها اخبار هواشناسی را گوش بدهید متوجه خواهید شد که از شهرکرد اغلب به عنوان خنک ترین مرکز استان در کشور نام برده می شود.

چهارمحال و بختیاری استان چهارفصلی است که همه جور آب و هوایی در آن یافت می شود و با هر جور سلیقه ای جور در می آید و بدون شک خنک ترین شهر ایران در دل این تابستان گرم و سوزان همین جا یعنی شهرکرد است.

برای سفر به بام ایران خود را آماده و وسیله سفر را انتخاب کنید که متاسفانه در این زمینه کمک زیادی نمی توانیم به شما بکنیم، هواپیما آن هم از مبدأ تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمتان شده؟ سفر به خنک ترین نقطه ایران را از دست ندهید

گرمتان شده؟ سفر به خنک ترین نقطه ایران را از دست ندهید