مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 15:102023-07-30فرهنگي

از انتقاد به یک فیلم تا بی توجهی به هتاکی


انتقادها از یک فیلم سینمای هند برای بی اهمیت جلوه دادن موضوع هولوکاست در حالی مطرح شده است که غرب در توهین به مقدسات اسلامی از جمله قرآن سوزی های اخیر در کشورهای اروپایی رویکردی منفعل را پیش گرفته اند.

- انتقادها از یک فیلم سینمای هند برای بی اهمیت جلوه دادن موضوع هولوکاست در حالی مطرح شده است که غرب در توهین به مقدسات اسلامی از جمله قرآن سوزی های اخیر در کشورهای اروپایی رویکردی منفعل را پیش گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای گذشته، فیلم بالیوددی هیاهو که توسط یکی از فیلمسازان سرشناس هندی کارگردانی شده و روی پلتفرم های بین المللی به نمایش درآمده است، به دلیل برخی صحنه های تداعی کننده هولوکاست، باعث ایجاد جنجال های زیادی در اروپا شده است و حتی درخواست هایی برای حذف آن از روی پلتفرم هایی مانند آمازون پرایم مطرح شده است.

حساسیت غرب برای کوچکترین بی حرمتی و نادیده گرفتن هایی مانند هولوکاست در حالی رقم می خورد که رسانه های غربی در مورد هتک حرمت چندباره قرآن در دو ماه اخیر، در بهترین حالت سیاستی منفعل را در پیش گرفته اند و برخی دولت های اروپایی از این اقدام موهن حمایت حکومتی کرده اند.

در چند روز اخیر، فیلم بالیوودی هیاهو (Bawaal) که توسط فیلمساز سرشناس هندی نیتیش تیواری کارگردانی شده، متهم شده است که با استفاده از آشویتس به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از انتقاد به یک فیلم تا بی توجهی به هتاکی

از انتقاد به یک فیلم تا بی توجهی به هتاکی