مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 16:052023-08-16سياسي

حضور 1000 امدادگر خوزستانی در طرح امداد و نجات اربعین


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به آغاز اجرای طرح ملی امداد و نجات اربعین حسینی(ع)، از حضور یک هزار امدادگر، نجاتگر، پرسنل و داوطلب عضو جوان خوزستانی در این طرح خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به آغاز اجرای طرح ملی امداد و نجات اربعین حسینی(ع)، از حضور یک هزار امدادگر، نجاتگر، پرسنل و داوطلب عضو جوان خوزستانی در این طرح خبر داد.

وحید شعبانی در آیین آغاز اجرای طرح ملی امداد و نجات اربعین حسینی(ع) که امروز (25 مردادماه) در تالار مهتاب اهواز برگزار شد، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر خوزستان مفتخر است که جزو دستگاه های ارائه دهنده خدمت در مراسم مهم اربعین حسینی(ع) است.

از ماه ها پیش آسیب شناسی برنامه های سال گذشته انجام شد و با توجه به گرمای هوا و تغییر فرآیند امدادرسانی، برنامه ریزی های لازم انجام شده است تا امسال بهتر از سال گذشته خدمات ارائه دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: جمعیت هلال احمر خوزستان با یک هزار امدادگر، نجاتگر، پرسنل و داوطلب عضو جوان و بیش از 100 خودروی امدادی و آمبولانس در 22 پایگاه امداد و نجات، 15 پست موقت امداد و نجات، دو قرارگاه عملیاتی و پشتیبانی در پایانه های مرزهای شلمچه و چذابه و دو پایگاه درمانی بعد از دو مرز چذابه و شلمچه خدمات رسانی را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 1000 امدادگر خوزستانی در طرح امداد و نجات اربعین

حضور 1000 امدادگر خوزستانی در طرح امداد و نجات اربعین