مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 00:152023-08-12سياسي

هنوز چای تولید شده امسال را نفروختیم


عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه انبارهای ما پرشده از چای تولیدی و هنوز چای تولید شده امسال را نفروختیم، گفت: هنوز چای تولید شده چین اول و چین دوم در کارخانجات انبار شده و نمی توانند بفروشند که قفل 2 انبار چای سنواتی هم باز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حجت الاسلام محمد صفری ملک میان نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان در سالن اجتماعات بهمن یدک رودسر با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران متعهد و حرفه ای برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دقیق به مردم و بیان واقعیت رسالت خطیری در جامعه برعهده دارند.

  وی امیدافزایی در جامعه را از دیگر رسالت های خبرنگاران خواند و افزود: بیان کارکرد و اقدامات صورت گرفته در نظام و انقلاب اسلامی، امید را در جامعه زنده نگه می دارد اما متأسفانه دولتمردان، نهادها و دستگاه های مختلف به صورت جدی از ظرفیت خبرنگاران و اصحاب رسانه در این راستا بهره نگرفته اند.

  نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه چای گفت: هنوز چای تولید شده چین اول و چین دوم در کارخانجات انبار شده و نمی توانند بفروشند که قفل 2 انبار چای سنواتی هم باز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز چای تولید شده امسال را نفروختیم

هنوز چای تولید شده امسال را نفروختیم