مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:302023-07-31اجتماعي

دمای همدان تا پایان هفته به 40 درجه می رسد


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: دمای بیشینه در برخی نقاط استان در روزهای پایانی هفته تا 40 درجه سلسیوس خواهد رسید.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: دمای بیشینه در برخی نقاط استان در روزهای پایانی هفته تا 40 درجه سلسیوس خواهد رسید.

محمدحسن باقری شکیب در گفت وگو با ایسنا، توضیح داد: آسمان استان همدان طی پنج روز آینده عمدتاً صاف و تا قسمتی ابری خواهد بود و طی ساعاتی از بعدازظهر امروز هم افزایش ابر را در آسمان داریم.

وی با بیان اینکه امروز و روز جمعه غبار رقیق را در برخی از ساعات در آسمان استان خواهیم داشت، افزود: از نظر تغییرات دمایی هم از امروز تا پایان هفته افزایش 2 تا 3 درجه ای دما را در استان داریم.

باقری شکیب از افزایش 2 تا 3 درجه ای دمای هوای همدان تا پایان هفته خبر داد و ادامه داد: دمای بیشینه در برخی از نقاط استان در روزهای پایانی هفته مجدداً تا 40 درجه سلسیوس هم خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته گرم ترین دما از ایستگاه هواشناسی اسدآباد با 38 درجه سلسیوس و صبح امروز خنک ترین دما از ایستگاه هواشناسی بهار با 16 درجه سلسیوس گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: دمای هوای همدان طی 24 ساعت گذشته بین 36 و 18 درجه سلسیوس در نوسان بوده است و امروز در گرم ترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای همدان تا پایان هفته به 40 درجه می رسد

دمای همدان تا پایان هفته به 40 درجه می رسد