مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 19:502023-08-09سياسي

همایش «لبیک یا قرآن» در آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند


همایش لبیک یا قرآن و آیین افتتاحیه چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی عصر امروز در همایش لبیک یا قرآن و آیین افتتاحیه چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند اظهار داشت: دشمن با تمام همت خود و برنامه های پیوسته و دراز مدت به دنبال این است تا نور اسلام را خاموش کند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مکتب اسلام مکتب پاسخگو و تضمین کننده هدایت جامعه بشریت است، افزود: قطعا اسلام بر سایر مکتب ها طبق آیات قرآن کریم غلبه پیدا خواهد کرد و وقتی خورشید اسلام، حجاب ها را کنار بزند هدایت های قرآن کریم فراگیر خواهد شد.

  حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه اهانت به ساحت قرآن کریم نشان دهنده اوج عجز و ناتوانی دشمن است، افزود: آینده جهان متعلق به قرآن و اسلام است و به برکت اسلام و قرآن شاهد وحدت بین مسلمین و کشورهای مختلف اسلامی هستیم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: این موضوع نشان دهنده عظمت قرآن و اسلام است و باید از این فرصت ها استفاده کنیم و از نسل جوان انتطار داریم با ارتباط و انس با قرآن کریم و معرفت بتوانند برای اسلام افتخارآفرین باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «لبیک یا قرآن» در آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند

همایش «لبیک یا قرآن» در آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند