مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-20اقتصادي

تسهیلگران روستایی چه کسانی هستند؟


کارشناس مسئول واحد توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری استان مرکزی گفت: تسهیلگران محلی از یک طرف منابع و امکانات موجود را به سمت توسعه محلی سوق می دهند و از سوی دیگر نیازها، - ایسنا/مرکزی کارشناس مسئول واحد توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری استان مرکزی گفت: تسهیلگران محلی از یک طرف منابع و امکانات موجود را به سمت توسعه محلی سوق می دهند و از سوی دیگر نیازها، ظرفیت ها و پتانسیل های جامعه محلی را به برنامه ریزان منعکس می کنند.

زهرا نوروزی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: زنان روستایی و عشایری کشور نزدیک به 10 میلیون نفرند که حدود 6 میلیون نفر آنها در سنین 18 سال به بالا هستند، این گروه به صورت بالقوه مستعد کار و فعالیت بوده و انگیزه بالایی برای ورود به عرصه کار دارند.

وی افزود: امروز بسیاری از صاحب نظران معتقدند زنان افراد نیازمندی نیستند که تنها از مواهب توسعه بهره مند شوند بلکه زنان روستایی و عشایری گروهی محسوب می شوند که می توانند به روند توسعه کمک و دستیابی به اهداف آن را میسر کنند.

کارشناس مسئول واحد توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری استان مرکزی با بیان اینکه تسهیلگران محلی در این مسیر نقش بسزایی دارند گفت: با چشم انداز هر روستا یک تسهیلگر می توان به توسعه پایدار ملی امیدوار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلگران روستایی چه کسانی هستند؟

تسهیلگران روستایی چه کسانی هستند؟