مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 07:202023-08-09ورزشي

خبرنگاران دستاوردهای نظام و انقلاب را منعکس کنند


خبرنگاران در راستای انجام رسالت اصلی خود و به منظور افزایش آگاهی در جامعه، دستاوردهای انقلاب و نظام را به خوبی انعکاس دهند.

- دزفول- فرماندار ویژه دزفول گفت: خبرنگاران در راستای انجام رسالت اصلی خود و به منظور افزایش آگاهی در جامعه، دستاوردهای انقلاب و نظام را به خوبی انعکاس دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا خردمند شامگاه سه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان دزفول که از سوی اداره ورزش و جوانان دزفول در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی جامعه خبری شهرستان دزفول اظهار کرد: خبرنگاری مانند پخش کردن اکسیژن در جامعه است بنابراین اگر اخبار مسموم در جامعه نشر داده شود فضای جامعه و کشور آلوده می شود و در مقابل اگر اخبار درست آنچه در شأن مردم است پخش شود فضای سالمی در جامعه برای کار و رقابت به وجود خواهد آمد.

وی، جایگاه خبرنگاری را یک جایگاه ویژه شایسته ارج نهادن دانست و افزود: خبرنگاران باید به طور صحیح مطالبه گری کنند چرا که آن میزان که خبرنگار از مسائل و مشکلات جامعه اطلاع دارد بسیار بهتر و بیشتر از ما مسئولان است؛ بنابراین لازم است خبرنگاران تمام مسائل و مشکلاتی را که در سطح شهرستان مشاهده می کنند و باید هرچه سریع تر برطرف شوند را به خوبی به مسئولان منعکس کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران دستاوردهای نظام و انقلاب را منعکس کنند

خبرنگاران دستاوردهای نظام و انقلاب را منعکس کنند