مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 19:352023-07-31اقتصادي

جزییات اکتشاف معدن مس در دلفان از زبان رییس صمت لرستان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با رد این موضوع که ذخایر عظیمی از مس در دلفان وجود دارد، گفت: تا زمانی که کارهای تحقیقاتی و عملیات مربوط به اکتشاف انجام نگیرد، - بهمن جعفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، در خصوص جزییات اکتشاف مس در دلفان، اظهار کرد: در شهرستان دلفان شخصی به نام آقای کرمی محدوده معدنی را ثبت کرده و سازمان صمت لرستان نیز پروانه اکتشاف را برای وی صادر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پروانه اکتشاف یک جواز اولیه بوده و هنوز هیچ چیزی مبنی بر وجود یا عدم وجود مس مشخص نشده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه تنها استعلام های لازم برای انجام عملیات اکتشاف گرفته شده، افزود: اکنون عملیات نمونه گیری در این محدوده اکتشاف در حال انجام است.

جعفری بیان داشت: پس از پایان نمونه گیری مشخص خواهد شد که آیا ماده معدنی مس وجود دارد یا خیر و اگر وجود دارد، میزان ذخیره و عیار آن چقدر است.

وی با رد این موضوع که ذخایر عظیمی از مس در دلفان وجود دارد، گفت: تا زمانی که کارهای تحقیقاتی و عملیات مربوط به اکتشاف انجام نگیرد، نمی توان اظهارنظری در این مورد داشت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان تصریح کرد: در حال حاضر بخش خصوصی مشغول کار بوده و تا 2 ماه آینده نتایج را در اختیار سازمان قرار خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اکتشاف معدن مس در دلفان از زبان رییس صمت لرستان

جزییات اکتشاف معدن مس در دلفان از زبان رییس صمت لرستان