مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 20:052023-07-25فناوري

برگزاری مرحله شهرستانی بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در خوزستان


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از برگزاری مرحله شهرستانی بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت با حضور 207 نفر از مهارت دیدگان استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از برگزاری مرحله شهرستانی بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت با حضور 207 نفر از مهارت دیدگان استان خبر داد.

شهرام ملایی هزاروندی با اشاره به برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در 20 رشته و شش گروه تخصصی در استان خوزستان، اظهار کرد: شرکت کنندگان در رشته های فنی و خدماتی از قبیل ساخت و تولید، طراحی مهندسی مکانیک، فناوری اطلاعات کاربرد نرم افزارها، جوشکاری، کاشی کاری دیوار و کف، لوله کشی و گرمایشی، الکترونیک، طراحی وب، تاسیسات الکتریکی، کنترل صنعتی، آجرچینی، رباتیک، خیاطی، قنادی، فناوری اتومبیل، برودتی، فناوری اطلاعات کامپیوترهای شخصی و پشتیبانی و فناوری طراحی گرافیک در شهرستان های مختلف استان خوزستان به رقابت پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی هدف از برگزاری مسابقات کشف استعداد حرفه ای جوانان، شناساندن اهمیت آموزش های مهارتی در توسعه اقتصادی، ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی، تبادل اطلاعات فنی جوانان و معرفی افراد ماهر به صنایع و بنگاه های اقتصادی عنوان کرد و گفت: مرحله استانی این دوره از مسابقات همزمان با هفته ملی مها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مرحله شهرستانی بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در خوزستان

برگزاری مرحله شهرستانی بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در خوزستان