مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 19:102023-08-21اقتصادي

15 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 16 به عشایر همدان پرداخت شد


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: برای نخستین بار 15 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 16 به عشایر همدان پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله ربانی مهر عصر دوشنبه در جلسه کارگروه عشایر همدان با تاکید بر همکاری دستگاه ها در حوزه خدمت رسانی به عشایر اظهار کرد: مردم عشایر پرتلاش و کم توقع هستند و نقش اساسی در حوزه تولید دارند.

وی افزود: 35 درصد صنایع دستی و 25 درصد گوشت قرمز را عشایر تولید می کنند.

معاون فرماندار همدان با بیان اینکه هیچ گونه کوتاهی در خدمت رسانی به عشایر پذیرفته نیست و همه ادارات باید وظایف خود را در حوزه عشایر انجام دهند، گفت: با پیگیری انجام شده برای اولین بار 15 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 16 به عشایر پرداخت شد.

ربانی مهر خاطرنشان کرد: احداث جاده، تهیه تانکر و پنل خورشیدی، اختصاص سهمیه آرد و حل مشکل معلم عشایر در دستور کار قرار دارد و تا به امروز اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: وضعیت منابع طبیعی در دو منطقه ارزانفود و ورکانه نیازمند پیگیری جدی بوده و 45 پرونده در مراجع قضایی از افراد متخلف این منطقه در دست اقدام است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان عنوان کرد: از مهرماه مشکل معلم عشایر حل می شود و 20 معلم جدید استخدام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 16 به عشایر همدان پرداخت شد

15 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 16 به عشایر همدان پرداخت شد