مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-01سياسي

لزوم ارتباط با مجموعه های دانش آموزی و کودک و نوجوان


امام جمعه همدان بر لزوم ارتباط با مجموعه های دانش آموزی و کودک و نوجوان در سطح استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اظهار کرد: از هم لحاظ شکلی و هم از نظر محتوایی، فعالیت در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی مسئولیت خطیری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی مجموعه تربیت محور کودک و نوجوان در همدان فعالیت می کنند، گفت: شورای تبلیغ استان، دارای میز تخصصی کودک و نوجوان است که انسجام بین فعالین این عرصه و توسعه کمی و کیفی در راستای اهداف موجود را به عنوان اهداف اصلی دنبال می کند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی می تواند از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کند در ادامه بر لزوم ارتباط با مجموعه های دانش آموزی و کودک و نوجوان تاکید کرد و افزود: برقراری این ارتباطات و نشست های مشترک دارای اثرات مثبتی خواهد بود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، یادآور شد: مقام معظم رهبری از این مجموعه به عنوان سنگر فکری یاد کردند، بنابراین این سنگر نیاز به مراقبت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارتباط با مجموعه های دانش آموزی و کودک و نوجوان

لزوم ارتباط با مجموعه های دانش آموزی و کودک و نوجوان