مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-08اقتصادي

نظارت بر انبارها و سردخانه های کشاورزی استان قزوین تشدید می شود


سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای سردخانه و انبارهای ذخیره محصولات کشاورزی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرزاد خوش اخلاق با بیان اینکه نظارت بر انبارها و سردخانه های کشاورزی استان قزوین تشدید می شود، اظهار کرد: یک هزار و 500 انبار ذخیره محصولات کشاورزی و 22 واحد سردخانه میوه و گوشت در این نظارت ها مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه از 20 روز آینده برداشت محصولات کشاورزی به اتمام می رسد و تولیدات برای ذخیره سازی به سردخانه ها ارسال می شوند، این نظارت ها در راستای اجرای درست قوانین، رعایت نکات فنی برای حفظ و نگهداری محصولات غذایی صورت می گیرد.

خوش اخلاق تصریح کرد: در طول فرآیند نظارت و بازرسی انواع تخلفات مثل احتکار، ثبت نشدن انبار در سامانه جامع انبارها، محصولات تاریخ مصرف گذشته، نواقص فنی و بهداشتی، فقدان پروانه کسب و نبود مجوزهای لازم مورد رصد و ارزیابی قرار می گیرد.

به گفته این مسئول در بازرسی های اخیر بازرسان مواردی مشاهده شده که انبارها فاقد مجوزهای لازم بوده اند و حتی درون آن ها کالاهای اساسی احتکار شده بود که در صورت مشاهده این موراد برابر با ضوابط قانونی برخوردهای لازم صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر انبارها و سردخانه های کشاورزی استان قزوین تشدید می شود

نظارت بر انبارها و سردخانه های کشاورزی استان قزوین تشدید می شود