مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-07اقتصادي

انتقاد از بروکراسی اداری برای صدور مجوزهای سرمایه گذاری و طی کردن هفت خوان رستم


رییس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد از بروکراسی اداری برای صدور مجوزهای سرمایه گذاری گفت: چرا باید یک سرمایه گذار برای دریافت مجوز هفت خوان رستم را طی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، خداییان در جلسه هم اندیشی روسای تشکل های اقتصادی استان فارس با اشاره به ظرفیت های این استان بیان کرد: زمین این استان زرخیز است و معادن بسیار ارزشمندی دارد.

وی به علاقه مندی سرمایه گذاران حوزه خلیج فارس به سرمایه گذاری در استان فاری اشاره کرد و گفت: با توجه به این ظرفیت ها، فارس باید استانی توسعه یافته باشد و هیچ منطقه محرومی در آن وجود نداشته باشد اما اینگونه نیست.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد از عدم توسعه یافتگی استان فارس در بخشی از حوزه ها افزود: این استان با وجود ظرفیت ها و پتانسیل هایی که دارد اما آنگونه که باید توسعه نیافته است بر این اساس باید همه همدل بود و برای توسعه فارس قدم برداشت.

خداییان به برخی از مشکلات کارآفرینان در کشور اشاره و اظهار کرد: آیا شرایط کار برای کارآفرینان و تولیدکنندگان یک شرایط مساعدی است یا باید با بسیاری از مشکلات دست و پنجه نرم کنند.

وی به چالش های پیش روی تولیدکنندگان از جمله تجهیزات و تامین مواد اولیه اشاره کرد و ادامه داد: کالا صادر می شود اما برای ورود ارز آن به کشور با مشکل مواجه هستند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از بروکراسی اداری برای صدور مجوزهای سرمایه گذاری و طی کردن هفت خوان رستم

انتقاد از بروکراسی اداری برای صدور مجوزهای سرمایه گذاری و طی کردن هفت خوان رستم