مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-07سياسي

طرح حامیم دانشجوی مطالبه گر، انقلابی و وظیفه شناس تربیت می کند


طرح حامیم برای ارتقاء دانشجویان و تربیت دانشجوی مطالبه گر، انقلابی و وظیفه شناس است و 10درصد دانشجویان برجسته این طرح به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

- طرح "حامیم" دانشجوی مطالبه گر، انقلابی و وظیفه شناس تربیت می کند ایسنا/همدان رییس طرح حامیم استان همدان گفت: طرح "حامیم" برای ارتقاء دانشجویان و تربیت دانشجوی مطالبه گر، انقلابی و وظیفه شناس است و 10درصد دانشجویان برجسته این طرح به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

حجت الاسلام رضا محمدی دوشنبه 16 مرداد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح حامیم که به معنای شرکت در حلقه های میانی است، حدود دو سال است که به دستور رهبر انقلاب توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و برای ارتباط با بدنه دانشجویی در دانشگاه ها در حال برگزاری است و از مزیت های آن ارتباط مستقیم بین مسئولان دانشگاه و دانشجویان و اطلاع از موانع و مشکلات آنها و تربیت دانشجویان مطالبه گر و انقلابی است.

وی ادامه داد: به بیان رهبر کبیر انقلاب اسلامی دانشگاه مبدأ تمام تغییرات و تحولات است، اگر دشمن بخواهد سرمایه گذاری کند و یک ارزش را ضدارزش جلوه دهد، نخستین جایی که در آن سرمایه گذاری می کند، دانشگاه است به طوریکه دانشگاه محل فعالیت قشر فعال، پویا، انقلابی و دانشمند بوده و دانشجویان دغدغه مند و ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حامیم دانشجوی مطالبه گر، انقلابی و وظیفه شناس تربیت می کند

طرح حامیم دانشجوی مطالبه گر، انقلابی و وظیفه شناس تربیت می کند