مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-11سياسي

افراد متخصص و متعهد برای ثبت نام در انتخابات مجلس ورود کنند


امام جمعه موقت ساری با اشاره به پیش ثبت نام داوطلبان برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از افراد متخصص و متعهد خواست در این حوزه ورود کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید حسین شفیعی در خطبه های نمازجمعه ساری با تاکید بر تقوای الهی با گرامیداشت روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی افزود: به مناسبت روز خبرنگار، سفیر انگلیس در توییتری اعلام کرد ما از این ایران می خواهیم خبرنگاران در بند را آزاد کند و باید بگوییم که این فرد که ایران و جمهوری اسلامی را نمی شناسد و نمی داند که مسئولان ایران اسلامی به رهبری اقتدا و تاسی می کنند.

وی تقدیر از خبرنگاران استان مازندران از آنان خواست تا درد مردم را بازگو کنند و گفت: برای مردم استان سخت است که شاهد بی حجابی در کنار پارک ها و سواحل باشند و خبرنگاران باید این دردها را بازگو کنند.

وی با عنوان اینکه از خبرنگاران استان انتظار می رود که مسائل را اطلاع رسانی کنند و مطالبه گر باشند، و با اشاره به پیش ثبت نام داوطلبان برای مجلس شورای اسلامی از همه افراد دارای تخصص و تعهد خواست تا برای در این حوزه ثبت نام کنند.

حجت الاسلام شفیعی از افراد متخصص خواست تا برای شرکت در انتخابات مجلس ثبت نام کنند و گفت: دشمنان از این مسئله ناراحت هستند که چند برابر ظرفیت ثبت نام کرده اند و مردم نیز باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد متخصص و متعهد برای ثبت نام در انتخابات مجلس ورود کنند

افراد متخصص و متعهد برای ثبت نام در انتخابات مجلس ورود کنند