مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 17:302023-08-06اقتصادي

هماهنگی با سازمان بورس برای رفع مشکلات انتشار اوراق مشارکت شهرداری ها


جلسه هماهنگی با سازمان بورس جهت رفع مشکلات انتشار اوراق مشارکت شهرداری ها با حضور شهرداران و معاونان اقتصادی کلانشهرها ، مدیران و معاونان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و اعضای هیأت مدیره و معاونان سازمان بورس کشور برگزار شد.

- جلسه هماهنگی با سازمان بورس جهت رفع مشکلات انتشار اوراق مشارکت شهرداری ها با حضور شهرداران و معاونان اقتصادی کلانشهرها ، مدیران و معاونان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و اعضای هیأت مدیره و معاونان سازمان بورس کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه که با درخواست و هماهنگی اداره کل امور اقتصادی ، سرمایه گذاری و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد، در آغاز محمدرضا بیضاوی مدیرکل دفتر امور اقتصادی ، سرمایه گذاری و خدمات مالی این سازمان گزارشی از روند انتشار اوراق مشارکت شهرداری ها در سالهای قبل و سال جاری ارائه داد و با بیان مشکلات ایجاد شده در سال جاری، خواستار هماهنگی تمامی دستگاه های متولی برای تسهیل در انتشار اوراق مشارکت شد.

در ادامه شهرداران شهرهای کرج، تبریز و کرمانشاه با بیان مشکلات شهرداری ها در جذب منابع مالی، به ویژه اوراق مشارکت، با ارائه پیشنهاداتی درخواست داشتند تا با تشکیل جلسات مشابه در سطح کلان، مسائل و مشکلات به صورت جامع مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی با سازمان بورس برای رفع مشکلات انتشار اوراق مشارکت شهرداری ها

هماهنگی با سازمان بورس برای رفع مشکلات انتشار اوراق مشارکت شهرداری ها