مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-05ورزشي

اعتبارات ورزشی براساس عملکرد هیئت ها توزیع می شود


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: اعتبارات حوزه ورزش بر اساس عملکرد هیئت های ورزشی توزیع می شود تا ورزش استان به جایگاه واقعی خود برسد.

- ساری- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: اعتبارات حوزه ورزش براساس عملکرد هیئت های ورزشی توزیع می شود تا ورزش استان به جایگاه واقعی خود برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رجبی عصر شنبه در نشست هماهنگی المپیاد استعدادهای برتر ورزش اظهار داشت: همه هیئت ها باید با برنامه ریزی دقیق برای قهرمانی گام بردارند و در این مسیر خواستگاه های ورزش باید مشخص شود.

وی تاکید کرد: اعتبارات دقیق و بر اساس عملکرد هیئت های ورزشی توزیع خواهد شد چراکه هدف ما اینست که ورزش مازندران به افتخارات در شأن خود برسد.

رجبی در ادامه اظهار داشت: مسئولان هیئت های ورزشی باید از ظرفیت فرمانداران، شهرداران و دهیاران برای پیشبرد اهداف توسعه ای ورزش استفاده کنند و این حق ورزشکاران مازندران نیست که با اعتبارات اندک کار کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به جایگاه مهم هیئت ها در توسعه ورزش گفت: هیئت ها در صف اول هستند و اداره کل ورزش و جوانان نیز از آنان حکایت خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزش افزود: در رشته هایی که در مسابقات امسال میزبانی آن به مازندران سپرده خواهد شد، برای میزبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات ورزشی براساس عملکرد هیئت ها توزیع می شود

اعتبارات ورزشی براساس عملکرد هیئت ها توزیع می شود