مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-05حوادث

ماجرای آدم ربایی که در 8 ساعت دستگیر شد


فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف پرونده آدم ربایی و نجات شهروند قزوینی در کمتر از 8 ساعت توسط مأموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردارعلی ابراهیمی اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری 11 مدرس شهرستان قزوین مبنی بر فقدانی برادرش، پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و به پلیس آگاهی استان ارجاع شد.

وی افزود: در بررسی های کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، آخرین مکالمه تلفنی فقدانی با فردی بوده که با دلایل مالی با او دارای اختلاف حساب می باشد.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: در ادامه تحقیقات به عمل آمده و اخذ اظهارات اعضای خانواده در خصوص ارتباط بین این 2 نفر و همچنین اطلاع از ارسال پیامکی تهدید آمیز از یک شماره ناشناس به همسر فقدانی، احتمال وقوع آدم ربایی متصور و هماهنگی های لازم قضایی به منظور بررسی تخصصی تر در این خصوص انجام گرفت.

ابراهیمی با اشاره به اینکه طی اقدامات اطلاعاتی ویژه مخفیگاه متهم در کمتر از 8 ساعت مورد شناسایی قرار گرفته و وی در عملیاتی ضربتی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این عملیات فقدانی که در منزل یکی از اقوام فرد آدم ربا محبوس شده بود آزاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای آدم ربایی که در 8 ساعت دستگیر شد

ماجرای آدم ربایی که در 8 ساعت دستگیر شد