مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-01بين الملل

اعتراضات علیه نتانیاهو به موساد هم کشیده شد


در پی پافشاری کابینه تندرو رژیم صهیونیستی برای پیش بردن روند تصویب لایحه جنجالی تغییرات قضایی و گسترش اعتراضات علیه آن به بخش های مختلف ارتش، - در پی پافشاری کابینه تندرو رژیم صهیونیستی برای پیش بردن روند تصویب لایحه جنجالی تغییرات قضایی و گسترش اعتراضات علیه آن به بخش های مختلف ارتش، این بار منابع خبری از کشیده شدن این اعتراضات به سرویس جاسوسی رژیم اشغالگر (موساد) خبر داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دو افسر سابق موساد در گفت وگو با خبرگزاری رویترز اعلام کردند که برخی از افسران فعلی سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی نیز به اعتراضات علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم ملحق شده اند.

پیام های دست به دست شده میان اعضای موساد که در اختیار رویترز قرار گرفته، نشان می دهد که ترس و نگرانی از آینده رژیم صهیونیستی بر موساد سایه افکنده و برخی از عناصر آن در حال بررسی بازنشستگی پیش از موعد هستند.

دو تن دیگر از مقامات سابق موساد که آنها نیز در تظاهرات شرکت کرده اند در گفت وگو با رویترز از نگرانی های روزافزون خود نسبت به تأثیر لایحه تغییرات قضایی بر سیستم امنیتی رژیم اشغالگر صحبت کرده اند.

حاییم تومر ، رییس سابق بخش جمع آوری اطلاعات موساد و شاخه ارتباط بین المللی آن در این باره گفت: بسیاری از دوستان و همکارانم که با آنها خدمت کرده ام احس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراضات علیه نتانیاهو به موساد هم کشیده شد

اعتراضات علیه نتانیاهو به موساد هم کشیده شد