مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-03سياسي

لزوم مشارکت متخصصین زنان و زایمان در تصمیم گیری های کلان سیاست های جمعیتی


رییس انجمن زنان و زایمان ایران معتقد است؛ متخصصین زنان و زایمان به عنوان بخشی از جامعه علمی که بصورت مستقیم با 50 درصد جامعه در ارتباط است باید در تصمیم گیری های کلان سیاست های جوانی جمعیت مشارکت داشته باشند.

- ایسنا/اردبیل رییس انجمن زنان و زایمان ایران معتقد است؛ متخصصین زنان و زایمان به عنوان بخشی از جامعه علمی که بصورت مستقیم با 50 درصد جامعه در ارتباط است باید در تصمیم گیری های کلان سیاست های جوانی جمعیت مشارکت داشته باشند.

سودابه کاظمی اسکی، رییس انجمن زنان و زایمان ایران 12 مرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 6 هزار متخصص زنان و زایمان و 5 رشته فلوشیپ در این حوزه در کشور داریم.

بعد از انقلاب رشته زنان و زایمان تک جنسیتی شد و بار این رشته را تنها زنان بر عهده گرفتند.

کاظمی اسکی بیان کرد: متخصص زنان و زایمان مسئول همزمان جان دو انسان و در موارد چندقلویی بیش از دو نفر را بر عهده دارد و جزو معدود رشته هایی است که موارد اورژانسی زیادی دارد و زمان متخصص زنان و زایمان برای خودش نیست و هر لحظه باید آماده باشد تا در صورت وقوع حوادث اورژانسی وارد عمل شود.

رییس انجمن زنان و زایمان ایران اظهار کرد: در موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری که یکی از چالش های کشور ما و مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست، متخصصین زنان و زایمان در این موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مشارکت متخصصین زنان و زایمان در تصمیم گیری های کلان سیاست های جمعیتی

لزوم مشارکت متخصصین زنان و زایمان در تصمیم گیری های کلان سیاست های جمعیتی