مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 14:352023-07-31سياسي

مدیریت پدیده گردوغبار در استان تهران یک موضوع ملی است


مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر شناسایی چشمه های استانی و فرا استانی گردو غبار گفت: رسیدگی و مدیریت پدیده گردوغبار در استان تهران یک موضوع ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد یزدی مهر، بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه جلسه کمیته اضطرار پدیده گرد و غبار استان تهران که در اداره کل مدیریت بحران استان تهران و با حضور اعضای عضو ستاد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پدیده گرد و غبار در استان تهران یک موضوع ملی است و نباید فقط به برگزاری جلسات بسنده شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه در حوزه تهدیدات گردوغبار ضروری است که چشمه های گردوغبار داخل استانی شناسایی شوند گفت: با شناسایی این چشمه ها می توان راهکارهایی را ارائه داد.

یزدی مهر با اشاره به اینکه چشمه های گردوغبار در استان های همجوار نیز از اهمیت ویژه برخوردار هستند افزود: ضروری است که همفکری و گفتمان با استان های درگیر و استفاده از درس آموخته های این مناطق در خصوص مواجهه با گردوغبار در دستور کار اعضای کمیته قرار بگیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران عنوان داشت: نکته با اهمیت بعدی، بررسی آسیب پذیری های استان از کشورهای همجوار است که می توان این موضوع را از طریق سازمان های مربوطه پیگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت پدیده گردوغبار در استان تهران یک موضوع ملی است

مدیریت پدیده گردوغبار در استان تهران یک موضوع ملی است