مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-22اقتصادي

249 طرح مخابراتی در استان سمنان بهره برداری می شود


مدیر مخابرات منطقه سمنان از بهره برداری 249 طرح مخابراتی به مناسبت هفته دولت با هزینه اعتباری بالغ بر یک هزار و 16 میلیارد و 286 میلیون ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مجید دارایی، مدیر مخابرات منطقه سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران از بهره برداری 249 طرح مخابراتی هم زمان با هفته دولت امسال با هزینه اعتباری بالغ بر یک هزار و 16 میلیارد و 286 میلیون ریال خبر داد.

وی تصریح کرد: پراکندگی پروژه های آماده بهره برداری در استان سمنان به صورت متوازن است و حمایت از مناطق کمتر توسعه یافته را در بر دارد.

مدیر مخابرات منطقه سمنان بیان کرد: شبکه فیبر نوری، واگذاری (FTTH تانوما یا فیبر نوری خانگی شرکت مخابرات ایران)، نصب و توسعه سوییچ، دیتا، پاور و تغذیه نیرو، تأسیسات و ساختمان، همراه (ارتقای سایت و سایت جدید)، USO و بهسازی و نوسازی حوضچه های مخابراتی از جمله پروژه های قابل افتتاح مخابراتی در هفته دولت امسال است.

دارایی افزود: تعداد 68 پروژه در بخش فیبر نوری و واگذاری FTTH آماده افتتاح است که اجرای فیبر شهری، بین شهری، سازمان ها و ایجاد مرکز تلفن کافوی نوری POTS را شامل شده و تسهیل در ارتباطات و انتقال داده و ارائه تلفن ثابت و اینترنت و سرویس های با کیفیت بهتر و به روزتر بر این بستر امن را در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

249 طرح مخابراتی در استان سمنان بهره برداری می شود

249 طرح مخابراتی در استان سمنان بهره برداری می شود