مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-10سياسي

حضور میدانی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد و پی گیری سایت شلمچه


معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد جهت ساماندهی و آماده کردن زیرساخت سایت شلمچه جهت پذیرایی از زوار امام حسین (ع) به خوزستان سفر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد جهت ساماندهی و آماده کردن زیرساخت سایت شلمچه جهت پذیرایی از زوار امام حسین  از روز چهارشنبه به همراه مدیرعامل  شرکت نفت گچساران، مدیرکل بحران استانداری، شهردار گچساران و عوامل اجرایی  و پیمانکار مربوطه از سایت استان در نقطه صفر مرزی بازدید میدانی انجام دادند و دستورات لازم و پیش بینی های مورد نیاز پیرو بازدید مذکور و برگزاری جلسه عملیاتی در پایانه مرزی شلمچه احصا و عملیاتی گردید.

روستا اعلام کرد که مجوزات قانونی با پیگیری های استاندار از منطقه آزاد اخذ و مصالح و متریال مورد نیاز خرید بارگیری و در محل سایت تخلیه گردیده است.

وی همچنین اعلام کرد که زمین مذکور یکسال پیش به استان تحویل داده شده که در یک ماه اخیر با پیگیری و عملیاتی کردن فرایند کار و بازدیدهای میدانی نسبت به برداشت عرصه مورد نظر اقدام و با پیش بینی طرح جامع سایت مذکور اقدام به لکه گذاری مستحدثات و تهیه نقشه ها و دفترچه های محاسبات سازه ای پرداخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور میدانی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد و پی گیری سایت شلمچه

حضور میدانی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد و پی گیری سایت شلمچه