مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-07سياسي

قرآن و تمسک واقعی به آن راه نجات در برابر فتنه ها است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: تمسک به قران کریم سدی در برابر فتنه ها و راه نجات در مقابل توطئه دشمنان اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مهدی قریشی ظهر دوشنبه در آیین افتتاح جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور در ارومیه افزود: خداوند قرآن را نور معرفی کردند و وظیفه قرآن به رهبریت پیامبر (ص) خروج مردم از ظلمات است.

وی ادامه داد: خداوند به وسیله نور هر کسی را بخواهد به راه راست هدایت می کند و هر کسی ارتباط بیشتری به قرآن داشته باشد آرامش و موفقیت بیشتری پیدا می کند.

حجت الاسلام قریشی با تاکید بر اینکه ما باید تلاش کنیم همیشه با قرآن باشیم اضافه کرد: در این زمان که با فتنه های بسیاری مواجهیم چاره راه فقط قرآن و انس با آن و تمسک واقعی به این کتاب آسمانی است.

وی با بیان اینکه هر قدر توانایی داریم باید قرآن بخوانیم گفت: پیامبر اکرم (ص) به سلمان فرمودند قرآن بخوانید نشست و برخاست با قرآن اجازه نمی دهد آتش جهنم انسان را بسوزاند و هر کسی قرآن بخواند رحمت الهی مثل باران برسر او می بارد.

امام جمعه ارومیه اظهار کرد: وقتی مؤمن قرآن می خواهد بخواند خداوند درهای رحمتش را براو می گشاید و وقتی قاری قرآن می خواند خداوند در مقابل هر حرف فرشته ای را مأمور می کند تا روز قیامت خدا را تسبیح کرده و ثوابش به ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن و تمسک واقعی به آن راه نجات در برابر فتنه ها است

قرآن و تمسک واقعی به آن راه نجات در برابر فتنه ها است