مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 18:252023-08-09سياسي

کاهش 7 درصدی سرقت در تهران


سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازفاتب از کاهش سرقت در چهار ماه نخست امسال به نسبت سال گذشته گفت: طبق این گزارش سرقت ها به نسبت سال گذشته 7 درصد کاهش داشته است.

- سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازفاتب از کاهش سرقت در چهار ماه نخست امسال به نسبت سال گذشته گفت: طبق این گزارش سرقت ها به نسبت سال گذشته 7 درصد کاهش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در توضیح نشست مجمع نمایندگان استان تهران مجلس در محل فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، گفت: این جلسه با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و دیگر مدیران و فرماندهان فاتب برگزار و پیرامون موضوعات مرتبط با ماموریت پلیس فاتب، چالش ها و موضوعات مرتبط با مسئله ارتقاء امنیت در شهر تهران بحث و بررسی شد.

همچنین سردار محمدیان گزارشی از فعالیت های فاتب ارائه کرد.

وی توضیح داد: یکی از موضوعاتی که مورد توجه قرار گرفت و قرار شد برای افزایش کارآمدی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مجلس دنبال کنیم، افزایش بودجه مجموعه های فاتب بود؛ فاتب با مراجعه بالای شهروندان به پلیس مواجه هستند به گونه ای که در حال حاضر 41 هزار تماس با پلیس تهران گرفته می شود که طور میانگین هر دو ثانیه یک تماس است لذا با توجه به حجم تماس ها و لزوم اعزام نیرو برای رسیدگی به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 7 درصدی سرقت در تهران

کاهش 7 درصدی سرقت در تهران