مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-25اقتصادي

ثبت رکورد جدید تولید در شرکت پتروشیمی غدیر


اورهال موفقیت آمیز شرکت پتروشیمی غدیر با رشد تولید محصول نمایان شد تا رکوردهای تولید در این شرکت دوباره جا به جا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حسین صفاری مدیرعامل پتروشیمی غدیر با بیان اینکه سال گذشته با تولید 132 هزار تن محصول pvc، یک رکورد تاریخی در تولید را به ثبت رساندیم، اظهار کرد: با علم به اینکه حفظ موفقیت مهم تر از موفقیت است، در چهارماه نخست سال 1402 توانسته ایم با تولید 49 هزارتن VCM و 48 هزار تن محصول PVC رکوردی بی سابقه در تولید این محصول از بدو تاسیس پتروشیمی غدیر به ثبت برسانیم.

  وی افزود: پس از مدت ها روند صعودی تولید در پتروشیمی غدیر در حالی ادامه دارد که تیر امسال عملیات اصلاح راکتور، کوره کراکینگ، برج ها و شارژ کاتالیست بدون وقفه در تولید صورت گرفت.

وی گفت: این موضوع با همت و تلاش بی وقفه پرسنل این شرکت محقق شده و ماحصل انجام موفقیت آمیز یکی از پر ریسک ترین اقدامات تعمیراتی است که با تلاش همکارانم به انجام رسید و برکات آن اکنون در نتایج تولید پتروشیمی غدیر مشهود است.

صفاری با اشاره به سرعت قابل قبول پیشرفت پروژه کلرآلکالی این شرکت، تصریح کرد: بلافاصله پس از کلنگ زنی پروژه کلرآلکالی توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد و با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکورد جدید تولید در شرکت پتروشیمی غدیر

ثبت رکورد جدید تولید در شرکت پتروشیمی غدیر