مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 15:302023-07-25سياسي

فریضه مظلوم «امربه معروف و نهی ازمنکر» به سمت پویا شدن حرکت کند


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: از سال 1394 در 24 ماده و 17 تبصره از عامران امر به معروف و نهی از منکر حمایت می شود اما قانون امر به معروف و نهی از منکر وجود ندارد و صرفا حمایت است بنابراین انتظار داریم در دولت سیزدهم این فرضیه مظلوم به سمت پویا شدن حرکت کند.

- فریضه مظلوم امربه معروف و نهی ازمنکر به سمت پویا شدن حرکت کند ایسنا/همدان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: از سال 1394 در 24 ماده و 17 تبصره از عامران امر به معروف و نهی از منکر حمایت می شود اما قانون امر به معروف و نهی از منکر وجود ندارد و صرفا حمایت است بنابراین انتظار داریم در دولت سیزدهم این فرضیه مظلوم به سمت پویا شدن حرکت کند.

میثم صابریون سه شنبه 3 مرداد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر سه وظیفه اصلی از جمله تسهیل گری، پشتیبانی و حمایت از عامران به معروف و نهی از منکر را بر عهده دارد به طوریکه این ستاد موظف است امر به معروف و نهی از منکر مردم بر مردم و مردم بر مسئولان را حمایت کرده و قوه قضاییه، عامران به معروف را به صورت قانونی پشتیبانی کند.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر فریضه دینی مهمی است که در قرآن بیش از 70 آیه به آن اختصاص یافته و در بحث ضرورت و اهمیت این مهم روایات متعددی از اهل بیت(ع) وجود دارد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریضه مظلوم «امربه معروف و نهی ازمنکر» به سمت پویا شدن حرکت کند

فریضه مظلوم «امربه معروف و نهی ازمنکر» به سمت پویا شدن حرکت کند