مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-16بين الملل

انهدام پهپاد های اوکراینی در جنوب مسکو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع روسیه امروز (چهارشنبه) در بیانیه ای اعلام کرد که سامانه پدافند هوایی ارتش روسیه، سه پهپاد ارتش اوکراین را اوایل صبح امروز بر فراز منطقه «کالوگا» واقع در جنوب غربی «مسکو» سرنگون کرد.

- وزارت دفاع روسیه از ساقط شدن سه پهپاد ارتش اوکراین بر فراز آسمان منطقه کالوگا واقع در جنوب غربی مسکوخبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع روسیه امروز (چهارشنبه) در بیانیه ای اعلام کرد که سامانه پدافند هوایی ارتش روسیه، سه پهپاد ارتش اوکراین را اوایل صبح امروز بر فراز منطقه کالوگا واقع در جنوب غربی مسکو سرنگون کرد.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک در این خصوص گزارش کرد، هفته گذشته، نیرو های پدافند هوایی ارتش روسیه، دو پهپاد را در منطقه کالوگا که عازم مسکو بودند ساقط کردند که البته خسارات و تلفاتی برجای نگذاشت.

حملات هواپیما های بدون سرنشین به خاک روسیه از جمله مسکو، شبه جزیره کریمه و کورسک، چند هفته پس از حمله متقابل اوکراین با هدف بازپس گیری قلمرو های آزادشده توسط روسیه از زمان آغاز عملیات نظامی ویژه صورت می گیرد.

پیش از این، دیمیتری مدودف نایب رییس شورای امنیت ملی روسیه در واکنش به حملات تروریستی کی یف به خاک کشورش، گفته بود که رتش روسیه باید اهداف غیرمتعارف را داخل اوکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام پهپاد های اوکراینی در جنوب مسکو

انهدام پهپاد های اوکراینی در جنوب مسکو