مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 17:052023-07-26اقتصادي

سرعت عمل در کنار رعایت کلیه نکات فنی مهندسی در پروژه ها مدنظر پیمانکاران باشد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران از پروژه های زیرساختی شهرک های صنعتی شهید سلیمانی و ملارد بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه ها قرار گرفت.

- سعید صادقی ظهر امروز چهارشنبه چهارم مرداد ماه در این بازدید با تاکید برنظارت دقیق برپروژه های عمرانی گفت: احداث پروژه های عمرانی باید در راستای ارتقاء وضع موجود، بهسازی، افزایش رفاه عمومی صنعتگران و توسعه پایدار شهرک و منطقه باشد.

صادقی با اشاره به رعایت برنامه زمان بندی احداث پروژه های عمرانی شهرک افزود: انتظار می رود سرعت عمل در کنار دقت و رعایت کلیه نکات فنی مهندسی در انجام پروژه ها مدنظر پیمانکاران باشد.

وی همچنین، راهکارهای عملی لازم در خصوص تکمیل هر چه سریع تر پروژه های زیرساختی را ارائه داد و تصمیمات مقتضی برای حصول نتایج نهایی اتخاذ شد.

عملیات خاکی و جدول گذاری شهرک صنعتی ملارد با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد تومان در حال انجام است و پروژه مشترک خط انتقال پساب تصفیه خانه صفادشت به مساحت هفت کیلومتر با 40 درصد پیشرفت فیزیکی با اعتباری نزدیک به 25 میلیارد تومان نیز از دیگر پروژه های این شهرک های صنعتی است.

همچنین پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی شهید سلیمانی تکمیل و در مرحله تست شبکه گاز بوده و تاکنون 30 میلیارد تومان برای این پروژه زیرساختی هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت عمل در کنار رعایت کلیه نکات فنی مهندسی در پروژه ها مدنظر پیمانکاران باشد

سرعت عمل در کنار رعایت کلیه نکات فنی مهندسی در پروژه ها مدنظر پیمانکاران باشد