مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:122023-08-19بين الملل

تمهیدات الحشد الشعبی در دیالی در آستانه اربعین حسینی (ع)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سازمان «الحشد الشعبی» عراق، امروز (شنبه، 19 آگوست)، از دو برابر شدن نیرو های آماده باش امنیتی و رسیدن به شمار آن به 2 هزار نیرو در استان دیالی خبر داد.

- تمهیدات الحشد الشعبی در دیالی در آستانه اربعین حسینی (ع) سازمان الحشد الشعبی عراق از 2 برابر شدن شمار نیرو های آماده باش امنیتی در دیالی در آستانه اربعین حسینی (ع)، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سازمان الحشد الشعبی عراق، امروز (شنبه، 19 آگوست)، از دو برابر شدن نیرو های آماده باش امنیتی و رسیدن به شمار آن به 2 هزار نیرو در استان دیالی خبر داد.

محمد التمیمی از رهبران سازمان الحشد الشعبی عراق، امروز در گفتگو با وبگاه المعلومه تصریح کرد: همزمان با شروع حرکت زائران کربلای معلی از گذرگاه المنذریه در شرق دیالی، شمار نیرو های مسؤول تامین امنیت زیارت اربعین حسینی (ع)، دوبرابر و به دو هزار نفر رسید.

وی تصریح کرد: نیرو های الحشد الشعبی، سه وظیفه اصلی را برعهده گرفته اند که شامل تامین امنیت موکب های حسینی (ع) و جاده های اصلی برای زائران، هماهنگی با بقیه تشکیلات فرماندهی عملیات دیالی برای جلوگیری از هرگونه خطری که امنیت زائران را تهدید کند و نیز گشت زنی ناگهانی در مناطقی که ممکن است منبع تهدید امنیتی باشد، است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات الحشد الشعبی در دیالی در آستانه اربعین حسینی (ع)

تمهیدات الحشد الشعبی در دیالی در آستانه اربعین حسینی (ع)